La mare

Iubesc apa, valurile mării, soarele, nisipul, scoicile, pietrele, bolovanii și toată fauna din jurul apelor. Îmi place și la mare, deși o spun cu multe rețineri: relaxarea care ar trebui să o găsești, adeseori se transformă într-o povară, mai ales când alegi să stai în aglomerație. Nu-mi plac persoanele care sunt neatente față de natură, care ”scapă” gunoiul pe jos, pe oriunde și care profită de pe urma mediului, fără să se gândească la viitorul lui – aceste se găsesc din plin la mare. Dar dincolo de toate acestea, este un privilegiu să poți înota în larg, să accepți masajul nisipului, a algelor și tuturor celorlalte vietăți din mare. Minunat Dumnezeu avem! Deși atât de mult distrugem, totuși El îngrijește de fiecare vietate pentru a ne încânta privirile și învăța lecții prețioase de viață.

Am urmărit într-o zi racii; stau ascunși în pietre, se întind la soare, ne le este teamă de valuri, dar de fiecare dată când mă simțeau, se ascundeau într-o grabă insesizabilă! Cum?! De valurile mării zgomotoase nu se fereau, iar de abordarea mea tăcută și liniștită se fereau ca și când nu știu ce le-aș face.. așa este instinctul lor. Dar sunt superbi!

Aici am fost la Techirghiol, împreună cu părinții. Aveam stupii în apropiere și ne-a fost la îndemână să mergem câteva zile la mare și la nămol. ^_^ Abia aștept o viitoare ocazie de a ajunge la mare!

Leave a Reply

