Home alone for 6 days

Și de mâine seară nu voi mai fi singură 🙂

Când ești home alone, strigi: ”I made my family to disappear!!” și termini toată înghețata din congelator (actually, it was a delicious strawberries cream), comanzi pizza de 3 ori pe zi (și am desoperit Funghi fiind excelentă ^_^ ) și te uiți la toate clipurile de pe facebook, doar pentru că nu-ți permite timpul să te delectezi de cele lungi.

Nu a fost chiar așa, la început mi s-a părut  pustiu, apoi mi-am dat seama că este prea liniște și aceasta nu poate fi contrazisă. Orga este singurul obiect cu care puteam conversa după placul meu și am profitat din plin de ea.

me2
the morning face
pizza
the evening pizza 😀
Leave a Reply

