La mulți ani, dragul meu!

În urmă cu 30 de ani, Dumnezeu te-a dăruit ca prim rod al dragostei părinților. Prin harul Său, ai avut o copilărie fericită și ai primit o educație onorabilă.

Viața nu ți-a oferit numai bomboane, nici numai lămâie, dar Domnul te-a ajutat să ieși biruitor prin toate!

De când am bucuria să fiu soția ta, am descoperit alături de tine rolul vieții mele, pentru că ai venit cu multă culoare.

Îți mulțumesc pentru că m-ai acceptat să fiu a ta, pentru statornicia și echilibrul ce îl emani în jurul meu.

Îți mulțumesc pentru modul în care răspunzi atunci când sunt mai răutăcioasă și pentru că nu mă lași în supărare.

Îți mulțumesc pentru că m-ai învățat să iubesc și să trăiesc în 2.

Victoriile și eșecurile tale sunt și ale mele, de aceea doresc ca Dumnezeu să-ți dăruiască în continuare înțelepciune, sănătate și mult cântec!

A trecut atât timp de când suntem împreună și pentru mine, fiecare clipă petrecută alături de tine, îmi este ca un dar scump și minunat.

Îți mulțumesc, iubire, pentru toate momentele fericite pe care mi le-ai dăruit!

Leave a Reply

